Veel gestelde vragen 2016-03-11T19:50:34+00:00

Veel gestelde vragen

De meest gestelde vragen van klanten.

1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?
2. Hoe kan ik bestellen?
3. Op welke manier kan ik betalen?
4. Wat is de levertijd?
5. Wanneer en hoe is Kilometerafstanden.nl bereikbaar?
6. Wat zijn de kosten voor de verzending?
7. Is Kilometerafstanden.nl een bedrijf?
8. Als de bestelling niet lukt.
9. Kan ik met iDEAL betalen?
10. Ik heb een vraag of een klacht.
11. Ik heb een van uw applicaties gekocht maar wil het toch eigenlijk niet? Kan ik er nog van af?

 

1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?
Nee, onze webwinkel staat voor iedereen open. U kunt alle producten bekijken of testen met de bijgeleverde demo’s of you tube filmpjes.

2. Hoe kan ik bestellen
Wij geven u de bestellingsprocedure in het kort :

  • U plaatst onze producten in uw winkelwagen/winkelmandje,
  • U rekent af door ingave van betaalwijze en u geeft uw adresgegevens in.
  • U controleert uw bestelling. (u kunt deze nog steeds annuleren)
  • U bevestigd uw bestelling
  • U verkrijgt een bevestiging per email.

3. Op welke manier kan ik betalen?
U kunt onze producten met de volgende middelen betalen:

  • Met IDEAL (deze verloopt via MOLLIE Payment Services)
  • Met PAYPAL

4. Wat is de levertijd?
Wanneer u uw bestelling heeft betaald, dan krijgt u direct de URL van uw applicatieprogramma toegestuurd of kunt u in het geval van een Excel applicatie deze direct downloaden.
Indien gewenst, kunt u bij de opmerkingen van de bestelling een uw wensen toelichten.

5. Wanneer en hoe is Kilometerafstanden.nl bereikbaar?
Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 09.00 – 18.00 uur, telefoonnummer 06-20502750
Email kunt u altijd versturen naar informatie@kilometerafstanden.nl Onze webwinkel is daarmee 24/7  benaderbaar.

6. Wat zijn de kosten van verzending?
Geen. Omdat Kilometerafstanden.nl alleen digitale producten aanbied die men kan downloaden is er geen sprake van verzendkosten.

7. Is Kilometerafstanden.nl een bedrijf?
Ja, Kilometerafstanden.nl is onderdeel van Waalstad Internet en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

8. De bestelling lukt niet?
Lukt het u niet om de bestelling goed te plaatsen of kunt u niet betalen met de door ons aangeboden betaalmiddelen.
Dan kunt u natuurlijk even bellen (telefoon: 06-20502750), maar u kunt ons ook een email sturen met minimaal de volgende factuurgegevens:

  •        Uw naam
  •        Straatnaam met nummer
  •        Postcode en plaats
  •        Telefoonnummer
  •        Het gewenste product

U krijgt van ons daarna een persoonlijke email met de download en de bijbehorende BTW factuur.
De BTW factuur wordt dan op uw naam gefactureerd.

9. Kan ik met IDEAL betalen?
Ja, U kunt met IDEAL betalen. Wij maken gebruik van de iDEAL via Mollie Payment Services.

10. Ik heb een vraag of een klacht
Heeft u een vraag of een voorstel dan vernemen wij dit graag van u per email. Wij streven er naar om uw vraag of voorstel binnen de 24 uur te beantwoorden. Heeft u een klacht, dan is dat altijd vervelend voor zowel u als voor ons. Natuurlijk willen wij dit zo spoedig mogelijk afhandelen. Bekijk onze klachtenpagina dan ziet u hoe wij dit voor u behandelen.

11. Ik heb een van uw applicaties gekocht maar wil het toch eigenlijk niet? Kan ik er nog van af?
Bij Koop op Afstand heeft u het recht om zonder opgaaf van reden het product te retourneren. Dit is conform de richtlijnen van Stichting Webshop Keurmerk en geldig tijdens een bedenktijd periode van tenminste zeven werkdagen na ontvangst van een product. Echter, digitale goederen zoals muziek, films of software vallen niet onder het recht op bedenktijd, maar worden als ‘verkocht’ beschouwd op het moment dat het downloaden begint. Met het downloaden van onze applicatie bent u dus eigenaar geworden. Wij vragen u dan ook om vooraf goed naar de werking van de applicaties te kijken in de YouTube screenmovies alvorens tot aanschaf over te gaan. Meer informatie hierover vind u in onze Algemene Voorwaarden: Artikel 10 paragraaf 13 – Uitsluiting herroepingsrecht

 

Heeft u andere vragen over onze applicaties die u op deze pagina niet tegenkomt? Wilt u een offerte ontvangen over de kosten van het uitbesteden van uw postcodeopdracht aan ons? Neem dan contact op via ons contactformulier. Wij helpen u graag.